.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قانون جامع فناوری اطلاعات کشور باید تدوین شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنتی بودن قوانین آی تی کشور خواستار تدوین قانون جامع و مدون فناوری اطلاعات کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد امروز در جمع اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در ساری اظهار داشت: توانمندی های فعالان آی تی کشور اکنون برای دولت شناخته شده نیست.

وی خاطر نشان کرد: نقش فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در اجرایی کردن سیاست های اصل 44 قانون اساسی بسیار جدی و اساسی بوده است.

نماینده مردم ساری در خانه ملت با اشاره به اینکه لایحه جرائم رایانه ای بر اساس ضرورت در برهه ای از زمان در مجلس به تصویب رسیده است، تصریح کرد: در صورت حضور مستمر فعالان آی تی کشوردر کمیسیون های تخصصی مجلس امکان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه تسریع خواهد شد.

یوسف نژاد با بیان اینکه رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه هدایت شده نیست یادآور شد: علت اجرای کند سیاستهای اصل 44 در جامعه به واسطه اداره بخش اعظمی از امورات کشور توسط دولت و بی توجهی دستگاه حاکمیتی به بخش خصوصی فعال و پویا بوده است.

وی با اعلام این مهم که دولت باید به دنبال توانمند سازی بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد افزود: متاسفانه قانون جامع ای در کشور برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود کارشناسان خبره نظام صنفی رایانه ای در جلسات تخصصی کمیسیون های مجلس اظهار داشت: قوانین سنتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه باید از بین رفته و قوانین هدفمند و توسعه ای باید جایگزین توسعه آی تی در کشور شود.

یوسف نژاد تاکید کرد: نقش سازمان نظام صنفی رایانه ای در تدوین سیاست های فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه پنجم توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: نظام صنفی رایانه ای باید به عنوان ظرفیت و پتانسیل جدیدی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خودنمایی کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.